سیده بارانسیده باران، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

باران بهاری

لیلی زیر درخت انار

1390/8/4 16:32
نویسنده : نفیسه
4,371 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس خوشگلو دایی گرفته  ومنو یاد این داستان کوتاه از خانم عرفان نظر آهاری انداخت ...                                                                            

لیلی زیر درخت انار نشست.

درخت انار عاشق شد.گل داد .سرخ سرخ.

گلها انار شد.داغ داغ.هر اناری هزار تا دانه داشت.

دانه ها عاشق بودند.دانه ها توی انار جا نمی شدند.

انار کوچک بود.دانه ها ترکیدند.انار ترک برداشت.

خون انار روی دست لیلی چکید.

لیلی انار ترک خورده را از شاخه چید.مجنون به لیلی اش رسید.

خداوند گفت:راز رسیدن فقط  همین بود.

کافی است انار دلت ترک بخورد....

انار ارسنجان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

بابا محسن
3 آبان 90 17:37
دست مریزاد به این دایی زیبابین و خوش ذوق
انصافا عکس هنری و خوشمزه اییه !
حقا که داداشه شماست آخه انتخاب متن هم به جاست


لطف دارید چشمای شما زیبا دیده.
خاله انسیه
4 آبان 90 12:50
منم با دیدن این عکس بیاد شعر سهراب افتادم که میگه : من اناری را میکنم دانه به دل میگویم کاش مردم دانه های دلشان پیدا بود!!!


آره کاش همین طور که سهراب سپهری می گفت بود آبجی .ممنون خاله خانومی که پیشمون اومدی.
امیرمسعود
4 آبان 90 12:56
متن بسیار زیبایی بود.


ممنون
مامان کوثر
4 آبان 90 18:01
خیلی قشنگ بود
مامان علي
5 آبان 90 2:32
آفرين به دايي.
محيا كوچولو
5 آبان 90 14:51
مامان آریان جون
5 آبان 90 23:34
خیلی جالب بود. افرین به دایی هنرمند و خوش ذوق باران جون
مامان علي خوشتيپ
7 آبان 90 22:57
خيلي زيبا هم داستان هم عكس
mamani
8 آبان 90 8:12
سلام گلم...قدم رنجه كردين ...واي كه چقدر ناز داره اين كوچولو...خدا حفظش كنه براتون ...مطلب قشنگي بود...لينكتون مي كنم

مرسی که پیش ما اومدید ما هم شما رو لینکیدیم
بابا محسن
8 آبان 90 12:39
راستی دایی جان وبلاگ ندارن ؟ شاید با هم رفیق شدیم و منم از تجربیاتش استفاده کنم


چرا دارن اتفاقا.براتون در وبلاگتون ارسال میکنم
مامان نفس
9 آبان 90 12:09
اییییییییییییییییییییی جووووووووووووووونم خدا حفظش کنه باران بهاری نازنین رو با این همه ژست خوشگلش......بوسش کن هزار تااااااااااااااااااااااا
مامان آرياناز
11 آبان 90 21:00
سلام خیلی قشنگ بود خصوصا دختر کوچولوتمن شما رو لینک کردم


لطف دارید
t
12 آبان 90 20:38
سلام مامانی باران
من یه دختر شیرازی ام اومدم تو وب دخترتون دختر خیلی خوشکلی دارین!خیییییییییییلیییییییییی
خدا حفظش کنه!


ممنون که به ما سر زدید چه عالی که همشهری مون هستید
t
16 آبان 90 14:27
سلام مامان باران!
من همه عکسای باران رو با اجتزتون سیو کردم!عاشق باران شدم!هر روز میام ببینم آپ شدین یا نه!عکسای باران رو کردم والپیپر گوشیم و لپ تاپم!
کلی واسش وان یکاد خوندم که چشم نخوره! خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی نازه!



ممنون عزیزم چشماتون قشنگ میبینه .
t
17 آبان 90 10:35
سلام بازم من!
دیروز اومدم امروزم اومدم!
خیلی مزاحم میشم!


سلام من شرمنده شما شدم ببخشید .شما که آدرس ایمیل یا وبتون رو نذاشتید .
بابای مهرسا
24 آبان 90 10:15
وبت عالیه


نظر لطفتونه
مامان باران
29 آبان 90 10:54
خاله خوشگله خیلی نازی انشالا یک روز بشه شمارو ببینم باران یک دوست همسن و هم اسم داشته باشه


ممنون خاله جون انشا ا... بشه همدیگرو ببینیم