سیده بارانسیده باران، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

باران بهاری

یا علی گفتیم وعشق آغاز شد...

1390/8/23 21:40
نویسنده : نفیسه
1,254 بازدید
اشتراک گذاری

دی ماه ١٣٨٥ در یک روز سرد زمستانی که مصادف بود با عید غدیر پیوندی عاشقانه شکل گرفت........

آری بارانم. دراین روز عزیز بود که من وبابایی ازدواج کردیم .

هیچ گاه تصور نمیکردم غدیر آغاز عشق ما باشد.

با اینکه من وبابایی سالها بود که همدیگر رامیشناختیم بر

حسب اینکه او پسر دایی من بود ومن دختر عمه ....

هیچ گاه به ذهنم هم خطور نمیکرد زمانی عاشقش شوم وپنهانی در دل دوست بدارمش.

غافل از اینکه باباهم مدتها قبل تر  به این قضیه فکر کرده بود و در پی نقشهای برای گفتن این موضوع بود .

حالا چی شد که بالاخره ما به هم رسیدیم داستان طولانی هست وباید سر یه فرصت مناسب برات بگم.

فقط اومدم بگم محمود عزیزم در کنار تو بود که خودمو شناختم وبا تو بود که زیبایی های دنیا رو دیدم  وبا تو بودن برایم بهترین لحظات زندگیست ومیدانم با تو میشود به خدا رسید

سالگرد ازدواجمان مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان ریحانا
23 آبان 90 21:52
سلام مبارکه ایشالا سالیان درازی در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی کنید
عیدتون هم مبارک


ممنون از محبتتون دوست عزیز
مامان دوقلوها
23 آبان 90 21:55
عید غدیر و سالگرد ازدواجتون مبارک . باران ناز نازی و ببوسید


متشکرم
مامان امیرعلی
23 آبان 90 22:29
سلام عزیزم.سالگردازدواجتون مبارک
ماشالله دخترنازی داریدخدابهتون ببخشه


ممنون عزیز
محمود
23 آبان 90 22:33
سلام همسر عزیزم من بهت تبریک می گم سالگرد ازدواجمون و منم باتو به تمام آرزوهام رسیدم و وقتی که پیشمی هیچی از خدا نمی خواهم دوست دارم

مرسی گلم از لطفت.
مامان آریان جون
23 آبان 90 22:43
دلا امشب به مي بايد وضو کرد و هر ناممکني را آرزو کرد... التماس دعا.عیدتون مبارک
مامان آریان جون
23 آبان 90 22:44
سالگرد ازدواجتون مبارک.امیدوارم به پای هم پیر شید.


ممنون مامان خانوم
t
23 آبان 90 23:05
سلام مامانییییییی باران جون!سالگرد ازدواجتون مبارک!خیلی خیلی مبارککککککککک


ممنونم
بابای مهرسا
24 آبان 90 10:13
سلام
ممنون از حضور شما دوست عزیز
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه
امیدوار همیشه سلامت باشید


سلامت باشید
بابای مهرسا
24 آبان 90 10:16
عیدتون مبارک

بازم منتظر شما هستم

دوست داشتید بگید تا لینکتون کنم


بابایی ما خیلی وقته شما رو به جمع دوستانمن پذیرفتیم
ترمه و مامانش
24 آبان 90 13:13
مرسی عزیزم از اینکه مارو لینک کردی
عیدتون مبارک و همینطور سالگرد ازدواجتون را تبریک میگم
در کنار هم همیشه پایدار


خواهش میکنم.ممنون
محيا كوچولو
24 آبان 90 13:25
باران جون عيد غدير و سالگرد ازدواج ماماني و باباييت مبارك باشه


لطف کردید پیش ما اومدید
مامان ایناز
24 آبان 90 14:40
سلام عیدتون مبارک ممنون که به وبلاگ من سر زدید


ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
عاشق باران
24 آبان 90 16:20
عید غدیر و سالگرد ازدواجتون مبارک


متشکرم مامان خانوم
مامان علي
25 آبان 90 1:41
عيدغدير و سالگرد ازدواجتون مبارك باشه. انشاءا... كه هميشه خوشحال و سلامت باشين.


ممنون از دعای خوبتون.سلامت باشید
امیرمسعود
25 آبان 90 11:56
چقدر زیبا و عاشقانه نوشتین. آرزو می کنم همیشه شادی و عشق رابطه دو تا شما باشه


انشاا... ممنون از دعای خوبتون.لطف کردید
بابای مهرسا
25 آبان 90 14:31
سلام با کمال میل لینک شدید
mamani
25 آبان 90 14:36
سلام چه جالب من همسرم شرايطمون مثل شماست از لحاظ نسبت همچنين جشن عقدمون عيد غدير 87 بوده ...مباركتون باشه براتون بهترين ها رو آرزو مي كنم خانم گل
مامان امیرعلی
25 آبان 90 22:39
خیلیم خوشحال میشم من لینکتون کردم
مامان آرياناز
26 آبان 90 17:47
سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم سالهای سال این روز رو جشن بگیرید با آرزوی شادی روزافزون برای شما
مامان کوثر
26 آبان 90 20:50
مبارکه عزیزم انشاالله سال های زیادی به خوشبختی به هم زندگی کنید..............
مامان کوثر
26 آبان 90 20:50
مبارکه عزیزم انشاالله سال های زیادی به خوشبختی با هم زندگی کنید..............
مامان علي خوشتيپ
27 آبان 90 1:01
مباركهههههههههه
ايشاالله به پاي هم پير شيد
بوووووووووس براي باران جون


مرسسسسسسسسسسسسسسی.
مامان دریا
30 آبان 90 13:53
دخمل نازتو ببوسش
مَسی
2 آذر 90 10:49
سلام نفیسه جونم
ممنون که مهمون خونم بودی..ببخش که دیر برا عرض ادب خدمت رسیدم...
با عشق و افتخار لینک شدی...در خدمتم خانومی


ممنون از لطفتون .من هم شما رو لینک کردم
مامان مریم
2 آذر 90 23:20
مبارک باشه نفیسه جون.انشالله همیشه کنار هم باشید وشاهد موفقیت باران گلی .عشقتون جاودانه باد.