سیده بارانسیده باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

باران بهاری

سرویس خواب عمو

1390/9/3 14:03
نویسنده : نفیسه
3,839 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابا...

من و ببخش که دیر به دیر میام تو وبلاگت مطلب مینویسم. خودت که در جریان هستی که عمو احمد ازدواج کرد و من این مدت حسابی سرم شلوغ بود و داشتم برای عمو سرویس خوابشو درست می کردم خلاصه زیاد سرت و درد نیارم بریم سراغ عکسها

 

 

تخت عمو

کمد درب ریلی

میز آرایش

خیلی دوست دارم بابایی امیدارم خوشت اومده باشه قلبماچقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

بابای مهرسا
3 آذر 90 13:55
عالیه مبارکشون باشه انشالله به سلامتی
مامان طاها
3 آذر 90 16:39
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم
مامان کوثر
3 آذر 90 17:56
مبارکه خوشبخت بشن الهی چقدر زیبا و با سلیقه
t
3 آذر 90 19:03
سلام مامن و بابی باران جووووووووون
واقعا دستتون درد نکنه!خییییییییییییییلللییییییی خوشکله!حدودا چند قیمت در میاد؟من که هر جا گشتم سرویس خواب این همه جا دار ندیدم!واقعا مشکلی شده واسم!از آینه قدیش هم خیلی خوشم اوومد!خیلی خیلی مبارکشون باشه!دست بابایی درد نکنه!


ممنون نظر لطفتونه .
محيا كوچولو
3 آذر 90 21:14
مباركه مبارك
عاشق باران
4 آذر 90 0:29
مبارک باشه
بابا محسن
4 آذر 90 15:59
مبارکه همیشه خبرای خوب ...


ممنون
ماما حنا و دینا
4 آذر 90 22:02
چقدر با سلیقه درست کردین مبارک باشه
ما هم یه قسمت از سیسمونیم عکساشونو گذاشتیم


از همتون ممنونم


t
4 آذر 90 22:45



خیلی ممنون تشکر.
مامی امیرحسین
5 آذر 90 14:48
به به چه با سلیقه خوش بحال عمو احمد....


از شما ممنونم مرسی ناقابله
مامان علي
5 آذر 90 16:28
دست بابايي درد نكنه . ايشاءا.. سرويس خواب باران خانوم رو درست كنه.


انشا اله
t
6 آذر 90 22:27



t
7 آذر 90 19:19
سلام مامان و بابای مهربون باران!جمعه مراسم شیر خوارگان حسینی هست!یا حسینیه عاشقان ثارالله یا شاه چراغ هست!حتما باران جون رو ببرید به عطر و بوی علی اصغر امام حسین تبرک بدین!


سلام ممنون که خبر دادید حتما می بریمش
t
8 آذر 90 11:11
سلام ممان و بابای مهربون باران جووووون دیشب پرسوجو کردم واسه مراسم شیرخوارگان : شاهچراغ ساعت 8 صبح
التماس دعا


بازم ممنون گلم خحیلی لطف کردی راستی اسم شما رو ما هنوز نمیدونیما