سیده بارانسیده باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

باران بهاری

نظرات (4)

مامان حنا و دینا
15 آذر 90 19:15
آخه من چی بگم بهت خوردنییییییییییی بامزه اسپند دود کن براش
مامان آریان جون
16 آذر 90 1:27
الهیییییییییییییییی... قربون شکل ماهت
تارا
16 آذر 90 10:41
سلاممممممممممممممممممممممممممممممم الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قربونش برمممممممممممممممممممممم دیشب هر کاری کردم وب باران باز نشد صبح از خواب بیدار شدم زود اومدم تو وب کلی ذوق کردم الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان طاها
1 دی 90 9:14
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.