سیده بارانسیده باران، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره

باران بهاری

زمستانست .هوا بس ناجوانمردانه سرد است ...

1390/10/4 21:37
نویسنده : نفیسه
3,244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بارانم

زمستانت مبارکziba

زمستان امسال با وجود نازنین تو خیلی زیبا تر از سالهای گذشته ست.

من وتو  و بابایی برای استقبال از این فصل یک هفته ای را سرما خوردیم

وبه لطف هوای تمیز شیراز بابا هنوز خوب نشده و در گیر سرما خوردگیست.

این برای اولین بار بود که هرسه با هم مریض میشدیم و پیش دکتر میرفتیم.البته امیدوارم آخرین بار هم باشه.سبز

از تو بنویسم که این روزها اینقدر شیطنت میکنی که گاهی از کوره در میروم وتا به خودم بیایم و اعصاب را کنترل کنم شما یک عدد "پس کله"نوش جان کردید.البته خیلی یواششش میزنم... به جون خودم

حالا دیگر خانوم شده ای وکوچکترین چیزهایی که روی زمین یا کف آشپزخانه ریخته است را برایم جمع میکنی و در یک فرصت استثنایی وبه دور از چشمان ما نوش جان میکنی.

یکی دوبار هم که واقعا خدا به ما نظر لطف داشت واین اشیایی که تو توی دهنت گذاشته بودی را دیدیم و...این اشیاء شامل انگشتر بابا. شکلات.سر بطری و... هست که کامل توی دهنت  کرده بودی .بماند اون چیزایی رو که ما ندیدیم و...

از علاقه شدید تو به خوردن دستمال کاغذی و خود کاغذ در شگفتم .از زمانی که یاد گرفتی  دستت رو به در و دیوار بگیری و راه بری تک تک وسایلی که دستت به آنها رسیده از خراب کاری های تو بی نصیب نبودند .مجسمه  یادگاری یکی از دوستان .سی دی های بابا ودستگاهDVD وتمام کشوها وکمد هاو.... از چی بگم

دنیای پر از کنجکاوی تو گرچه گاهی زیباست اما پر خطره دخترم .روزی چند بار زمین خوردن تو  نگرانم میکنه.امیدوارم  زودتر به این مرحله تکامل برسی وخودت مراقب خودت باشی.

وقتی میخوام نماز بخونم تمام جانمازمو به هم میریزی و بعد میای جلوم میشینی وغش غش میخندی.خدا منو ببخشه مدتیه توی نماز هم باید حواسم به تو باشه...

باران میخواد چادر نماز رو سرش کنه مثلا

اینجا خودم چادرو سرش کردم

 

امروز که دیگه اینقدر اذیت کردی ومنم برای یه کم خواب میمردم بابا زحمت کشید تو را با خودش برد کارگاه ومن کمی خوابیدم.

از شیرین کاری های جدیدت بگم که بلد شدی دست میدی . با صدای هر آهنگی سرت رو تند تند تکون میدی وبماند.اگه هر روز کلی منو بابا رو بوس نکنی روزت روز نمیشه اونم از نوع آبدار و زورکی اگه هم رو ببینی یه دندون کوچولو هم آخرش نصیب مون میکنی.

ماچ زورکییییییییییی

باران در حال گوش دادن به موسقی

دیگه باید برم مامانی .به زودی با خبرای خوبی بر میگردمقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

جغله کوچولو
4 دی 90 23:59
سلام . وبلاگ خیلی جالبی دارین.
تبریک میگم
باعث افتخارمه که در لیست دوستان شما من هم باشم.
خوشحال میشم به وبلاگم تشریف بیارین
www.jegheleh.niniweblog.com
موفق و سلامت باشین


از شما دوست عزیزم سپاسگذارم .به جمع دوستانمون خوش اومدید
جغله کوچولو
5 دی 90 0:22
جغله: خیلی ممنون . لطف کردین

شما هم الان از دوستان خوب من هستید



ممنون جغله جان
بابای مهرسا
5 دی 90 10:28
سلام
از خدا میخوام هر جای این کره خاکی که هستید سلامت باشید
ممنون از حضورتون


ممنون بابای مهربون روی ماه مهرسای قشنگم رو ببوسید
t
5 دی 90 10:42
سلام مامان مهربون!واییییییییییییییییی الهی که قوربونش برن بارانیییییییییییییییییییی من!فدای اون نماز خوندنت برم!نفس من!الان تازه از خواب بیدار شدم گفتم اول سایت باران بعد صبحونه و درس! بارانی واسم دعا کن فردا امتحان دارم! اندازه همه ستاره ها دوست دارم!این روزا وقتی میرم تو خیابون هر بچه ای که میبینم نگاه میکنم شاید باران جووووون باشه! میخوام یکی از عکساشو بدم نقاشی کنن با سیاه قلم! اما راجع به اون نظر با اسم t: من که نبودم!به دوستم که عکس بارانی رو داره و میدونه که من عاشق بارانی هستم هم زود زنگ زدم اونم گفت من نیستم!پس کی میتونه باشه؟اگه بازم اومد من با یه اسم دیگه نظر میذارم! دوست دارم بارانی!
t
5 دی 90 10:59
فداش بشم چه عکس با چادرش خوشگل شده!چه ماچ زورکیش خوشمزه هست
اون عکسش با هدفون همشده عین دی جی ها!خدا مرگم بده که همگی سرما خوردین!سرما خوردگی خیلی بده! دیگه یادم رفت که فردا امتحان دارم!دلم نمی خواد از تو سایت بیام بیرون!
راستی مامان بارانی و بارابنی جون یه چیزی بهتون میگم که فعلا فقط به شما گفتم!کم کم یه خبرای خوبی واستون میارم!البته میشه ماه دیگه!راستی مامانی چندتا مقاله جالب داشتم واسه ایمیلی که زدین تو سایت میل میکنم اگه باران جون گذاشت و وقت کردیت بخونید!جالبن!


انشا ا... همیشه خبرای خوب .ماه دیگه خیلی دیره الان نمیشه بگیییییییییی؟
t
5 دی 90 12:45
من بازم یه کاری واسم پیش اومد اومدم تو نت یه دل سیر عکسای بارانی رو نگاه کردم و دوباره نظر گداشتم و رفتم!
مامی امیرحسین
5 دی 90 15:29
الهی قربونت برم خاله....چه ملوس شدی با چادر...ایشالا همیشه سالم باش و هیچوقت مریض نشی نه خودت نه مامان و بابای خوبت...
مامان کوثری
5 دی 90 17:42
ای جونم مممممممممممممممم فدای اون بوسه های شیرینت عزیزم این دخمل ما هم دقیقا همین کارو میکنیه الهی خدا نگهدارشون باشه
t:
5 دی 90 19:37
سلام بارانی من t: اصلی هستم :الهی قربونت برم وایییییییییی چغدر نااااااازززززززززییییییییی
مامان دریا
5 دی 90 21:46
باران ناز من ماشالله بزرگ شدی و شیطون دندونتو موش بخوره
محيا كوچولو
5 دی 90 23:00
ممنون خاله كه به من راي دادين. باران جون ناز نازي را ببوسيد. راستي خاله سرلاك چي براي من پيشنهاد ميكنيد؟


خواهش میکنم گل گلی .در مورد سرلاک هم الان میام پیشت بهت میگم.
عاشق باران
6 دی 90 17:11
t
6 دی 90 20:48
مامان آریان جون
6 دی 90 23:03
چه بوس ابداری.خاله منم لپمو اوردم جلو.منتظرمااااا
ببوس دیگه دلم رفت

بوست کردم خاله رسید ............
مامان امیرعلی
9 دی 90 22:35
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____
مریم عمه باران
12 دی 90 20:15
الهی من قربونت برم کی این عمه گفتن با اون زبون قشنگت میگی؟خیییییییییییییییییییییییلی دوست داره عمه.


فرزانه
13 دی 90 20:24
ای جااااااااان چادرشوووووووووو خاله سوسکه ی من واااااااااااای کلی خندیدم محمد هم دستمال کاغذی می خورد وقتی می خواستم دهنشو پاک کنم یه تیکه از دستمال رو می کند و می خورد بووووووووووووووووووووووی بارانی
مامان آرياناز
14 دی 90 17:33
فدای اون موسیقی گوش دادنت باران کوچولو
مامان علي
15 دی 90 12:52
فدات بشم با اون چادر سركردنت. ايشاءا... هيچ وقت مريض نشي خاله جون.
مامان مریم
16 دی 90 3:46
سلام بارانی. زمستونتون زیبا ودلاتون گرم. خاله سوسکه اغور بخیر کجا میری.خیلی بانمک شدی با این چادر .خدا حفظش کنه نفیسه جون.
ما(من و گاهی بابا)
16 دی 90 19:07
واااای عزیزم ماشاالله

خیلی بارانتون نازه
منم شیرازم، خوشحالم با هم دوست شدیم


ممنون که پیش ما اومدید همشهری نازنینمون. ولی من هنوز در اون قمر در عقربه که گفتید موندم؟
تارا
18 دی 90 13:17
سلام بارانی

mamani
19 دی 90 13:39
salam che dokhmali khoda hefzesh kone cheshmash kheili zibast barash espand dod kon hatman
تارا
19 دی 90 23:34
سلام مامان نفیسه مهربون سلام بارانی عزیزم!صبح تا شب همش عکساتو نگاه میکنم!مامان جون خیلی دختر نازی دارید!سمانه یکی از دوستام میگفت عکس بارانی با اون کلاه قرمز خوشکلش شبیه توه تارا! حالا شباهتش کجاشه نمیدونم!این روزا همش درگیر تصادف و بیمه و این جور چیزا بودم!خدا آدم رو درگیر آدم ناجور نکنه!تاحالا 3 تا از امتحانامو دادم و مونده 5تای دیگه!وضعیت روحی ام داغونه!یه عالمه قربون صدقه باران میرم وقتی عکس بوس زورگی اش رو نگاه میکنم!میخوام اگه اجازه بدین چنتا از عکساشو چاپ کنم بزنم به دیوار اتاقم!
t
19 دی 90 23:35
مامان پارسا
20 دی 90 14:13
فدات بشم با اون چادر سركردنت. خاله ما شما رو لینک کردیم شما هم دوست داشتید ما رو لینک کنید. http://parsaemaman.niniweblog.com
بابای مهرسا
23 دی 90 11:16
_______0000____________من آپم___ __777____________ ______0000_______________________77777____________ ____00000___گذري_______________7777777_____________ ___00000______________________777777777___________ __000000____________77777777777777777777777777777_ _0000000___نيم نگاهي___7777777777777777777777777___ _0000000_________________777777777777777777_______ _0000__00_________________77777777777777777_______ _0000__00000000__________777777777_777777777______ _000000000000___________7777777_______7777777_____ __0000000000___________77777_____________77777____ ___0000_000000________777___________________777___ ____00000_______0____________0000_________________ ______000000__00000______000000______نظري_________ ________000000000000000000000_____________________
عاشق باران
24 دی 90 23:25
سلام آپیم...
زهره مامان آریان جون
1 بهمن 90 22:58
مامانی کجایی؟چرا آپ نمی کنی؟باران جونم در چه حاله؟
مامان کوثری
2 بهمن 90 23:37
سلام کجایین نگرانیم خوبین؟ حنما خبری بدین
بابای مهرسا
4 بهمن 90 7:27
~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-, . |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-, . ’,. . .. . .. .. ... . . .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’ .. ’~-,. . . . . . . . . . . . .. |. |. . . . . . . . . / . . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. / . . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. / . . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’ . .... . ... ... . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-, . . . . . . . . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’, . . . . . . . . .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. / ... . .. / .. .. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’ . . . . . . ... .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’ . . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’ . . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-, . . .اپ کردم. . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-, . . . . . ....... . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. ) . . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’"" . . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_ .منتظرم . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~, . . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~, . . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-, . .باي . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .¸¸.¸.•*´¨)
mamani
5 بهمن 90 10:45
سلام عزیزم عیدالزهرا رو تبریک می گم وای وای بخورم این وروجکو براتون سلامتی و شادی آرزو می کنم یاعلی