سیده بارانسیده باران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

باران بهاری

شیرین کاری جدید

1390/5/9 23:03
نویسنده : نفیسه
1,484 بازدید
اشتراک گذاری

باران در حال پا خوردن

باران خانوم من یک هفته ای مشه که یاد گرفته پاهاشو توی دهنش بکنه .امروز که اونو مثل بستنی لیس هم میزدی

خلاصه که ازاین کارت کلی خندیدم.

راستی برات بگم که داری تغییر قیافه هم میدی.همه میگن شبیه پسرا شدی .از بس که ورجه و وروجه میری این حس رو برای بقیه بیشتر می کنی.

دوستت دارم وازین که در کنارمی وشاهد روز به روز بزرگ شدنت هستم خوشحالم وخدا رو سپاس گذارم.باران در حال خوردن پا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابا محسن
10 مرداد 90 15:53
فایل شما باید با پسوند استاندارد ام پی تری باشه و دقیقا همون کیفتی که خودتون فایل اصلیش را دارید پخش میشه . اصلا مزیتش همینه که این روش افت کیفیت نداره . بازم هر سوالی بود حتما بپرسید
بابا محسن
10 مرداد 90 15:58
چه نی نی نازی خدا حفظش کنه . در ضمن خدا همه پدر و مادرها را حفظ کنه چه کار زیبایی انجام دادید که عکس بابابزرگ و مامان بزرگ ها را در کنار باران عزیز توی وبلاگش قرار دادید . من که خیلی لذت بردم حتما شما را به جمع دوستان خوبمون اضافه میکنم .


ممنون از لطف شما و راهنمایتون
مامان آنیسا
11 مرداد 90 3:35
سلام
قربون باران جون با این شیرین کاری بامزه
عزیزم به ماهم سربزنید ممنون


مرسی حتما
زری مامان
11 مرداد 90 8:34
سلام مامان باران
امیدوارم نی نی قشنگت همیشه سالم و سرحال باشه
غصه نخور همه ی مامان ها این راه رو طی میکنن اینم یه قشنگی مامان شدنه . تافرصت داری بغلش کن یه ذره که بزرگ بشه دلت برای این روزهاش هم تنگ میشه


ممنونم که به ما سرزدید
مامان علي
13 مرداد 90 1:01
وااااي خيلي اينجا نازه.خدا حفظش كنه براتون.