سیده بارانسیده باران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

باران بهاری

واکسن چهار ماهگی

1390/5/11 15:09
نویسنده : نفیسه
2,178 بازدید
اشتراک گذاری

خوش خنده من

سلام دختر نازنینم

امروز صبح همراه با بابایی شما رو به مرکز بهداشت بردیم و شما واکسن 4 ماهگیتون رو نوش جان کردید .

4ماهگیی خدا حافظ....بای بای

وزن شما 5کیلو 700گرم بود ومثل همیشه خوب بود.

موقع  زدن واکسن من مثل همیشه فلنگو بستم

واز اتاق رفتم بیرونو تورو دست بابا سپردم.

خدا رو شکر این سری زیاد درد نداشت و توی یکی از پاهات هم سوزن خورد

فقط یه جیغ کوچولو کشیدی ومن هم مثل فشفشه پریدم توی

اتاق ودیدم که شما در حال نوش جان کردن قطره فلج اطفال هستید.وتا نگاهت کردم خندیدی.

خوش خنده ی من بزرگ شدنت مبارک

زیبا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بانو
11 مرداد 90 15:12
در تالار گفتمان بانوان عضو شوید http://banoo.rozblog.com/Forum
مامان مریم
17 مرداد 90 4:24
سلام گل قشنگ .باران کوچولو عزیزم واکسن زدی؟ آخیییییییییییی.عزیزم امیدوارم زودتر سرحال بشی ودوباره با خندت دل مامانو بابا رو شاد کنی.............................. توی خونه ما دوسال پیش توی یه روز بهاری دختری دنیا اومد که اسمشو باران گذاشتیم حالا این باران کوچولو بزرگ شده وآتیشی میسوزونه که بیاوببین...... مامانه باران کوچولو خدا بارانی رو برات حفظ کنه. راستی یه چیز جالب دخترم یه فیس بوک داره به نام باران بهاری....... مامان باران خوشحال شدم از آشنایی با شما امیدوارم باران گلی شما مهم به زندگیتون درست مثل باران لطافت وشادابی بده ...من باران بهاری رو به لیست دوستام اضافه میکنم...اگه دوست داشتید حال وهوای عروسک من باران رو بدونید به ما سر یزنید خوشحال میشیم..بارانی روببوسید از طرف من وباران