سیده بارانسیده باران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

باران بهاری

بدون عنوان

1390/7/23 23:17
نویسنده : نفیسه
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم.

بالاخره عکست توی مجله شهرزاد چاپ شد.من که اصلا یادم رفته بود  خاله انسیه مجله رو خریده بود و به من خبر داد.

چند روز پیش هم سالگرد حافظ  بود (٢٠)مهر که اصلا نمی شد وارد خیابون حافظیه بشی چه برسه به این که وارد خود حافظیه بشی.از رئیس جمهور گرفته تا................. اون شب اونجا بودن .وهمه رو راه نمی دادند.ما هم گذاشتیم فردا شبش  با عمو احمد و زن عمو  رفتیم خیلی خوش گذشت.

خیلی خوشحالم وبه این افتخار میکنم که حافظ همشهری خودمون بوده وبا وجود اینکه در بینمون نیست اما گنجینه ی نفیسی رو برامون به یادگار گذاشته.روز حافظ 20 مهر

یه عکس خوشگل هم عموی زن عمو سمیرا که اونجا عکاس بودن  ازت گرفتن وخیلی بامزه شد چون روی لیوان چاپش کردن برامون نمیشه اینجا عکسشو بذارم.دستشون درد نکنه.

یکی از کارایی که از خیلی وقت انجام میدادی وحالا شدتش بیشتر شده عکس العمل های تو در برخورد با آینه هست.خیلی از آینه خوشت میاد وذوق میکنی وقتی خودت رو داخل آینه می بینی.نمی دونم همه بچه ها توی این سن اینقدر به آینه علاقه دارن یا تو فقط این جوری هستی؟

باران در آینه

واینم یه عکس دیگهباران در آینه

وروجک ریزه میزه خودم دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان کوثر
24 مهر 90 20:14
سلام عزیزم ممنون اومدی پیشمون منم تقریبا با دیدن باران جون کل وبلاگتون رو واسه دیدن عکس های دیگه اشزیر رو رو کردم خیلی جالب و شاد هم مینویسی خوشحالم از آشناییتون
عاشق باران
25 مهر 90 10:17
ای جان
مامی امیرحسین
25 مهر 90 12:48
سلام عزیزم لطف کردی بهم سرزدی.ماشالاچه دخمل ناززززیییییی.باباهمشهری حافظ...


خواهش میکنم چشماتون قشنگ میبینه.
مامان آریان جون
25 مهر 90 22:05
مامانی عکس مجله رو بذار ماهم ببینیم
باران جون اینقدر که نازه خودشم از دیدن خودش تو اینه حال می کنه و ذوق زده میشه
الهی خاله قربونش بره


باشه حتما عکسو میذارم.نظر لطفتونه
مامان علي خوشتيپ
25 مهر 90 23:16
الهي .ماشاالله روز به روز خوشگل تر ميشه.
واقعا خوش به سعادتون كه همشهري حافظيد
حتما عكس باران جون توي مجله شهرزاد رو بذاريد.از ليوانه هم عكس بگيريد.


حتما .ممنون که گفتید.روی ماه علی رو ببوسید
مامان سارينا
26 مهر 90 2:00
چقدر شيرين و بازيگوش شدي خاله. از طرف من ببوسيدش.


ممنون خاله مهربون
عاشق باران
26 مهر 90 15:31
ما آپیم
مامان خانم
27 مهر 90 8:38
سلام
ای جاااااااااااان چه دخملی
ما هم یه پسر خوشتیپ داریم بیاین وبلاگش عکسشو ببنید.
به به شیراز ...
تشریف برید از طرف ما هم برای حضرت حافظ فاتحه ای بخوانید
حتما روی چشمم.الان میام پیشتون
مامان امیرمسعود (خپول)
27 مهر 90 10:37
سلام همشهری. خوبین. خوبه حداقل شما می رین حافظیه . ما چی بگیم که دو سالی می شه فقط از جلو حافظیه رد می شیم. موفق باشین.


مامانی یه سری به حافظ بزن ................
مامان سارينا
2 آبان 90 0:33
ماشاءا... چه ناز شدي گلم. ماماني چرا بدون اجازه عكس عروسمو تو مجله چاپ كردي؟


یا علی. چشم مادر شوهر عزیزم معذرت میخوام حواسم نبود با شما هماهنگ کنم