سیده بارانسیده باران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

باران بهاری

دلنگرانی واسه تو

1390/2/24 18:15
نویسنده : نفیسه
389 بازدید
اشتراک گذاری

بارانم الان سه ساله که اردیبهشت ماه دست جمعی میریم به پابوس امام رضا اما امسال که خدا تو رو بهم داده  نمی دونم می تونم تو رو ببرم یا نه .همه دارن برنامه ریزی میکنن اما من میترسم  اخه تو خیلی کوچیکی  وهنوز دوماهت هم نشده .از طرفی هم همه به خاطر تو برنامرو انداختن خرداد ماه  وخودمم دلم پیش امام رضاست .

کاش خودتون اقا ما رو بطلبی .دلم میخواد دخترمو هر چه زودتر  به خدمتتون بیارم.کمکم کنید...... اقا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
24 اردیبهشت 90 18:26
سلام به باران و مامان باران
ایشاالله قسمت می شه میرن امام رضا
ما رو از قلم نندازینا








narjes
25 اردیبهشت 90 11:03
سلام
وبلاگ قشنگی دارین
به من هم سر بزنین
اگه بت تبادل لینک موافقین با اسم شازده کوچولو های خاله لینک کنین و بگین با چه اسمی لینکتون کنم