سیده بارانسیده باران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

باران بهاری

مشهد خرداد1390

1390/3/25 13:02
نویسنده : نفیسه
513 بازدید
اشتراک گذاری

خوشحالم ازینکه توانستم تو را به پا بوس امام غریبم ببرم .فهمیدم که همراه خوبی برای تمام  لحظه هایم هستی.

چقدر صحن سرای حرم برای تو عجیب بود.آینه کاری ها بد جور نظرت را جلب کرده بودند.از پشت دیوار شیشه ای  داخل صحن  تو را در آغوش  پدر  می دیدم و نگرانت  بودم  که بی قراری نکنی  ولی انگار تو ام حال عجیبی داشتی...

خوشحالم که تو را به مهربانیش بیمه کردم

دلم می خواهد بدانی من همه ی زندگیم را مدیون امام رضا هستم.

امام رضا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار
25 خرداد 90 14:00
زیارتت قبول باشه سیده باران جون
زیارت شما هم قبول باشه مادر مهربون

به دختر من هم سر بزنی خوشحال میشم


ممنونم که به وبلاگم سر زدید
مامان باران
25 خرداد 90 14:44
سلام حال شما خوبه زیارت قبول
اسم دختر من هم بارانه
لطفا به وبلاگهای من سربزنید
درباره ی باران
خاطرات بهار


ممنونم که به وبلاگم سر زدید.