سیده بارانسیده باران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

باران بهاری

آیا تو می خواهی دندان در بیاوری؟

1390/4/21 13:20
نویسنده : نفیسه
444 بازدید
اشتراک گذاری

باران نازنینم چند شبه که بد جور لثه هات می خارند

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

جوری که دستتو تا مچ توی دهنت می کنی  واگر مورد رضایتت نبود اون دست دیگتو میاری کمک  .

نمی دونم باید چکار کنم برات تا کمتر اذییت بشی سوال

اینقدر کلافت می کنه که جیغ می کشی و گریه می کنی.

niniweblog.com

فکر کنم هنوز زوده برات که دندون در بیاری آخه چهار ماهتم نشده.

گل قشنگم  تو که همیشه صبوری کردی این دفعه هم طاقت بیار.

از دوستای عزیزم کسی میدونه باید برای اینجور موقع ها چیکا ر کرد ؟ ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید.متفکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله انسیه
22 تیر 90 11:52
الهی من بمیرم خوشگلکم.
مامان باران
22 تیر 90 18:02
ممنون خاله خانومی که به ماسرزدی . بازم بیا پیشمون


مامان باران
24 تیر 90 18:24
سلام اسم دخترم باران هست میخوام وبلاگهایی که به اسم باران هست رالینک کنم شما را لینک کردم من هم لینک کنید با تشکر شاید روزی همه باران ها در یک روز همدیگر را ملاقات کردند......
مامان علی
27 تیر 90 16:39
قربون باران خوشگلم بشم.علی من از 2ماهگی لثه هاش درد میکرد ولی 9ماهگی اولین دندونشو دراورد.باید تحمل کنی .هرچی دیرتر دربیان بهتره.میگن یه ژلهایی برای لثه هست که درد رو کم میکنه ولی من استفاده نکردم