سیده بارانسیده باران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

باران بهاری

عکسای جدید باران

1390/6/14 0:57
نویسنده : نفیسه
2,082 بازدید
اشتراک گذاری

بی شباهت به آن همه ای که تا کنون شناخته ام...

بی ریا تر   خجالت غم خوارترگریه وشریف تر از دیگرانفرشته

آشنایی من وتو زندگی ام را بس دگرگون کرده

بیش از آنکه بدانی در من ریشه دوانده ای

دل خوشی زندگی ام شناختن توست

می خواهم بدانی دوستت دارم و عزیزت میدارم که تو هماره  محبوب منیقلب

                              

این عکسا رو دایی محسن عزیز گرفته .دایی دستت درد نکنه.

باران

باران

فدای ناز چشمات

خنده بارون

بارانی وبابایی

باران

یعنی چی توی دستای مامانه خوردنیه!

بسه دایی چقدر عکس می گیری ازم خسته شدم خوابم میادآخخواب

باران

راستی چندتا از عکساتم فرستادم برای مجله شهرزاد اما نمی دونم کی چاپ میشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نسترن
5 شهریور 90 21:20
ای جاااااااااااان چقدر نازه توی این عکسا دخملمون.... کار درستی کردید.عکسای بارانو فقط نمایش عمومی بدید... بووووووووووووووس
مامان بهار و باران
6 شهریور 90 2:29
عزیزم چقد خوشکل شدی عکسات خیلی نازن می خوام تو وب باران لینکت کنم اجازه هست؟
مامان علي
7 شهریور 90 3:38
نانازي چه خوشكل شدي خاله . ايشاءا... هميشه خندون باشي.
مهسا
7 شهریور 90 16:01
سلام ، خاله قربون چشات بره. چه عکسهایی دایی ازت گرفته عزیزم.
بابا محسن
8 شهریور 90 10:28
خدا این دایی محسن ها را نگه داره که اینقدر خواهرزاده هاشونو عکس بارون میکنن ! چه عکسهای قشنگی و چه چهره های دوست داشتنی و مهربونی . انشالله همیشه لبتون خندون باشه . نظر قشنگتون را خوندم . ممنون
مامان علي
8 شهریور 90 21:32
گلخنده شوال به ناهيد مبارك ابروي خوش ماه به خورشيد مبارك آمد خبر از عرش،وداع رمضان است عيد است به ياران خبر عيد مبارك
مامان علي خوشتيپه
8 شهریور 90 21:33
خيلي ناااااااااازي.قربونت بشم
مامان امیرمسعود (خپول)
13 شهریور 90 11:07
سلام- مامان باران نی نی تون خیلی بامزس. خدا براتون حفظش کنه
نسترن
20 شهریور 90 10:02
جیگر خالهههههههههههههههه دلم برات یه ذره شده بوووووود هم واسه خودت هم واسه مامان گلت...بوووووووووووووووووووسسسسسسسسسسس


ممنون خاله نسترن میام پیشت.