سیده بارانسیده باران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

باران بهاری

دست گل بابا

1390/7/7 0:11
نویسنده : نفیسه
1,147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابای قشنگم خیلی وقت بود می خواستم برات مطلبی بنویسم و عکسهای کمدت و تخت تو که خودم برات درست کردم برات بگذارم تو وبلاگت اما چه کنم که سرم شلوغ بود و کمی ام تنبلیم میشد بابایی.

خوب دیگه بریم سراغ عکسها........

کمد لباسی دو قلو

 اینم کشوهای مخفی داخل کمدت

اینم تختت بابایی که به حالت گهواره در می اید

تخته گهوارهای

تخته گهوارهای

امیدوارم بابایی ازشون خوشت بیاد این کمترین کاری بود که می تونستم برای دختر گلم بکنم دوست دارم.

راستی بابایی دایی وعموها هم خیلی کمکم کردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آریان جون
7 مهر 90 0:22
چه تخت و کمد خوشکلی دست بابایی هم درد نکنه
محيا كوچولو
13 مهر 90 9:27
مباركه چقدر خوشگلن، دستش درد نكنه بابايي
t
12 آبان 90 20:35
سلام بابایی باران
من یه دختر شیرازی هستم
اومدم تو وب دختر نازتون با اجازتون
خیلییییییییییییییییییییی تخت و کمد دختر نازتون خوشکله!ما هم سفارش بدیم واسمون درست می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن عکاس ماهری هستید!تمام عکسای باران جون عالی هستند تو تمام عکسایی که من از بچه ها دیدم که مامان باباها گرفتن!دستتون درد نکنه!بعد ها که باران بزرگ شد ازتون تشکر میکنه!من تو س 21 سالی ام اما یه عکس از نوزادی ام ندارم
پیشنهاد سفارش سرویس خوابم جدی بود!اگه سفارش قبول می کنید آدرستون رو واسم میل کنید!ممنون