سیده بارانسیده باران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

باران بهاری

عکس های با مزه باران

1390/6/31 12:22
نویسنده : نفیسه
989 بازدید
اشتراک گذاری

این تاب و امتحانی آوردم ببینم چه جوریه ؟.اندازت شده یا نه ؟چون آماده نصب نبود بابا زحمت کشید اونو گرفت وتو سوار شدی با دوتا حل کوچولو خوابت بردتاب بازی در حال خواب

اینم توپی که تو خیلی دوستش داری و وقتی می بینیش میپری روش این سری که داشتی بازی میکردی منم در حالی که از پشت تو رو گرفته بودم وحواسم به تلوزیون بود دیدم صدات نمیاد نگات کردم دیدم خوابیدی.

خوابدن عجیب وغریب

این جا هم منطقه ای به نام سر بست هست که واسه تفریح رفته بودیم وشما خواب بودی زمانی که رسیدم با اخلاق بسیار خوب از خواب بیدار شدی

جیغ زدن  موقع از خواب بیدار شدن

اینجا هم زمان برگشتن در دامنه  کوه دراک عمو شهاب و خاله برامون ذرت درست کردن وانگاری تو خیلی از بوی اون کلافه شده بودی وگرسنت شده بود.

منم میخوام وای چهههه بویی...

اینم باران الکی خوشحال

خوشحالی بارانی

اینم تعجب بارانی

این چیه ؟یعنی میتونه خوراکی باشه؟

امروز کمی دلم گرفته .همین جورییییییی

اما بادیدن عکسای تو بهتر شدم.

فعلا خداحافظ.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

محيا كوچولو
31 شهریور 90 20:39
خاله اين بارانم براي خودش خانمي شده ها، منم تازه از اين تاب ها سبزشو خريدم، هروقت ماماني و بابايي را كلافه ميكنم ميذارنم توي تاب و ميرن سر كارشون
وای چه تفاهمی داریم با هم محیا.مامان بابای منم همین کارو با من میکنن.ولی اون قدر جیغ میزنم تا آخر بیان منو بیارن بیرون.

مامان علي
1 مهر 90 2:43
واي چه عكساي نازي . مخصوصا عكس آخري . براي علي هم از اين تاب ها گرفتيم ولي باباش نمي ذاره سوار شه ميگه امنيت نداره ممكنه بيافته.


اره زیاد مثل اینکه امنیت نداره باران هم داخش کج کوله میشه
مامان مریم
1 مهر 90 14:14
آهای خوشمزه ی خواب الو بیدار شو.بوس بارانی بامزه
مامان علي خوشتيپ
2 مهر 90 14:36
عكسا واقعا بامزه بودن.به خصوص عكس دومي
خيلي خوردنيه تو اون عكس

ممنون خاله رسید بخیر دلمون واستون تنگ شده بود
مامان دوقلوها
2 مهر 90 21:06
سلام سلام به باران خوشگل
خيلي عكسات نازه خاله جوني. خيلي با نمك خوابت ميبره ها! خوابالو خانوم


آره روزا که خیلی خوب می خوابه شبا شب زنده داره
مامان امیرمسعود (خپول)
3 مهر 90 8:14
عزیز دلم چقدر بامزس مخصوصاً اون عکسی که رو توپه.


نظر لطفتونه
مامان آریان جون
3 مهر 90 23:00
سلام چه دختر خوشخواب و خوشکلی دارید خدا براتون ببخشه برا باران جون
مامان زینب
5 مهر 90 8:03
چه دخمل خوشخوابی. نازی باران عسل
مامان آرین
6 مهر 90 0:12
سلام من که حساااااااااااااااااااابی عاشق باران خانمتون شدم مخصوصا با اون عکسی که روی توپ خوابش برده الهی قربونش برم مامان جججونی حتما براش اسپند دودکن یادت نره ها


ممنون که به ما سرزدید باشه حتما براش اسپند دود میکنم
محيا كوچولو
6 مهر 90 23:43