سیده بارانسیده باران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

باران بهاری

خبرهای آبانییییییییییییییییییییییی

1390/8/18 9:46
نویسنده : نفیسه
2,008 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه دختر گلم و دوستای عزیزمون      

 

دنیای زیبا

باید منو به خاطر دیر به دیر اومدنم ببخشی.خمیازهآخه سر مامان این روزا خیلی شلوغه....ابله

از یه طرف مشغول کارای عمو احمد هستیم چون جمعه این هفته عقدشه ..............

هفته پیش هم رفتیم بندر گناوه ومن هنوز خسته سفرم وکلی کارای عقب مونده وانجام نداده دارم.شما هم که حسابی بغلی شدی و روی زمین بند نمیشی و لحظه ای هم طاقت تنهایی نداری وثانیه ای اگه کسی کنارت نباشه جیغ وفریاد هایی از گلوی مبارک بیرون میدی که همه مات ومبهوت می مونند که این صدا ها از باران خوش اخلاق خودمونه؟zibaتعجبتعجبتعجبتعجب

دندون خوشگلت بالاخره داره در میاد و شیرینی خندهاتو بیشتر کرده .برات دو روزه که پوره سیب زمینی وکدو وزرده تخم مرغ درست میکنم وفعلا که بدت نیومده و میخوری سوپ هم دوست داری وخیلی خوب استقبال کردی.ولی وزنت هیچ تغییری نکرده و روی 5/6 مونده ومن خیلی دلواپس اینم که نکنه مشکلی باشهسوال

از سفر گناوه برات بگم که عالی بود و به همه خوش گذشت مخصوصا شما که تا حالا دریا ندیده بودی وکلی ذوق کردی.ایتم عکساش

جنگل های بلوط

اینجا  بین راه درجنگی پر از درختان بلوط توقف کردیم برای صرف چای آتیشی که عمو شهاب زحمتشو کشید...

بلوطستان

ظهر به بندر گناوه رسیدیم ودریا طوفانی بود وبادهای تندی می وزید ونشد دریا رو درست نگاه کنی .از طرفی ساحل زیبا و تمیزی هم نداشت........

باران در فکر...

بعد ازصرف نهار و کمی پیاده روی   چیزی نظرمون رو به خودش جلب کرد به سمتش که رفتیم اول خیال کردیم از این سگ های پا کوتاهی کوچولو هست نزدیک تر که شدیم گربه خوشگلی رو دیدیم که بسیار لوس وبامزه بود.دیده بودم با سگ این طرف واون طرف میرن اما با گربه نهنیشخنداز صاحبش پرسیدم نژاد گربتون مال کجاس(منتظر بودم بگه فرانسه.انگلیس یا آلمان)که یهو گفت این پرشین کت هست وایرانی والاصله.من که حس وطن پرستیم یهو گل کرد و نمی دونم چرا اشک تو چشم جمع شد ناراحتاین روزا خیلی روحیم لطف شده... این شاید تنها گربه ای بود که دوستش داشتم .

باران وگربه ی ناز نازی

برخورد تو با گربه جالب بود  چند بار  دستا تو دراز میکردی که مو های این بیچاره رو بکشی که مانعت شدم.گربه اصیل ایرانی

اینم یه عکس هنری از مامان .....البته دایی گرفتهمامانی

فردای اون روز به سمت بندر دیلم رفتیم و یه ساحل خوشگل دیگه رو دیدیم که پر بود از صدف و گوش ماهی واین جور چیزا... خیلی خوش گذشتساحل دیلم

باران ودریاو غروب خورشید

غروب خورشید خیلی زیبا بود و رویایی......

باران

و این دو تا عکس هم  خورشید  در حال رفتن بود ولحظات زیبایی بود وبا این عکسای خوشگل حال و هوامون قشنگتر شد

وداع با خورشید

از سمت راست (مامان جون وشما .عمو شهاب .خاله .دایی حسین.خودم که مامان خانومم.بابا .وباباجون)

اینم دست به کمر شدن ما چند نفر

دیگه باید برم خیلی کار دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان خانم
17 آبان 90 14:28
سلام چه دخملی ماشــــــــــــــالله خدا حفظش کنه. همیشه به گردش و تفریح ان شا الله امیدوارم عقد کنان هم بهتون خوش بگذره براشون ارزوی خوشبختی می کنم. برای دخملم اسپند دود کنید حتما. با یه قول شرف به آپم
t
18 آبان 90 0:38
سلام مامان نفیسه جون چه عکسای خوشکلی!جیگر باران برم الهی!خیلی دوسش دارم!عشقمه!
t
18 آبان 90 0:44
راستی مامان باران جون من وب ندارم ولی آدرس میل رو گداشتم!جون معمولا به خاطر دانشگاه مجبورم هر روز بیام تو اینترنت هر روز مزاحم شما میشم! دیگه به بزرگواری خودتون ببخشید! شدم حکایت میهمان گرچه عزیز است ولی همچو نفس خفه میسازد اگر آید و بیرون نرود! منم آومدم مهمون شما و باران جونم شدم دیگ هم بیرون رفتنی نیستم! t_akbari_20@yahoo.com
مامان علي
18 آبان 90 2:59
ايشاءا... هميشه به سفر . مرواريدا مبارك خاله جون . ماماني از 6 ماهگي به بعد بچه ها وزنگيريشون مثل قبل نيست. نگران نباش.

ممنون از راهنمایی شما.
محيا كوچولو
18 آبان 90 15:03
سلام خاله خوشبحال باران كه تونست يه سفر خوب را با شما تجربه كنه
t
18 آبان 90 17:02
سلام مامان باران جووووووووون
الهی که من فدای باران کوچولو بشم!هروقت نگاه خنده اش میکنم دلم به خدا وا میشه!


سلام خانومی یه سری به ایمیل تون بزنید.
خاله خاطره
19 آبان 90 0:02
سلام عزیزم
ماشالله چه دختر خوشگل و نازی داریدخدا براتون نگهش داره
اسمش هم خیلی قشنگه و بهش اومده
انشالله بهتون خوش بگذره
عکسا قشنگ بود
خوشحالم با وبتون اشنا شدم
باران خوشگلمو ببوس
با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟


با کمال میل .ممنون که به ما سرزدید
مامان آریان جون
19 آبان 90 0:39
سلام خوشکل خاله.همیشه به گردش.
خاله عاشق اون چشاته.قربونت برم.
راستی مرواریدای کوچولوت مبارک.خوشکل بودی خوشکل تر میشی


ممنون خاله ی مهربون
t
19 آبان 90 15:01
سلام مامان مهربون ممنون از ایمیلتون در اولین فرصت مزاحمتون میشیم!
عکسای دایی عالی هستند
منم عکاس هستم
از طرف من باران جون رو ببوسین!خیلی دوسش دارم
همه در تعجب هستن من که از بچه بدم میومد چه جوری عاشق باران شدم!عکسش والپیپر گوشیم هست هر وقت نگای خندش میکنم دلم وا میشه!


سلام ممنون خوشحال میشیم اگه بتونیم براتون کاری بکونیم
مامان کوثر
21 آبان 90 13:57
سلام خوفین خوشگذشت .......خوش باشین همیشه

اول دندون نو مبارکه البته گفتی داره در میاد یعنی سرزده؟ دوم چقدر عکس هاتون ناز شده خیلی عکس های خوشگلی شده و چهارم چقده کلاه باران جون بهش میاد خیلی نازه


آره دیگه خاله سرزده به قول شما.چشماتون قشنگ میبینه .قابله شما رو نداره.
t
21 آبان 90 20:31
ترمه و مامانش
22 آبان 90 15:04
عزیزم معلومه خوش سفر هستی
خوبه که بهتون خوش گذشته
منکه هر وقت رفتم گناوه خسته و وا رفته برگشتم
عکسها هم هنرمندانه گرفته شده دست عکاس محترم درد نکنه
دوندون نو مبارک بارانم


مرسی از لطفتون.چرا خستههههههه؟
t
22 آبان 90 23:53
sh
23 آبان 90 0:12
سلام من یه مامان جدیدم خوشحال میشم با هم دوست بشیم


سلام مامان خانوم به وب ما خیلی خوش اومدید. با افتخار به جمع دوستانمون اضافه شدید
عاشق باران
23 آبان 90 0:17
پیشاپیش عید غدیر رو به سیده باران کوچولو که اولین عیدی هست که میخواد به ما عیدی بده(!) تبریک میگم


ممنون خاله عزیزم .عید شما هم مبارک.حاله چی عیدی میخواین؟
مامان مریم
23 آبان 90 12:27
سلام نفیسه جون وباران گلی.چه دعکسای خوشکلی گرفتید از دریا وغروب والبته باران گلی.دلمون برای دریا تنگ شده بود کلی لذت بردیم .حالا راستش رو بگو چقدر از گناوه خرید کردی؟ زیباترین روزها رو براتون آرزو میکنم.


ممنون مامان مریم عزیز.چشماتون قشنگ میبینه.زیاد خریدی نکردیم.چون گناوه پر بود از انواع جنسهای چینی در مدل های گوناگون.
عاشق باران
23 آبان 90 13:24
یه بوس کوچولو و سلامتی سیده باران عزیز
مامان علی خوشتیپ
23 آبان 90 15:46
نام علي : عدالت — راه علي : سعادت — عشق علي : شهادت — ذکر علي : عبادت — عيد علي : مبارک
بابای مهرسا
24 آبان 90 10:14
سلام سفرتون به سلامت باران جون خیلی خیلی نازه خدا نگهدارش باشه
مامان دریا
25 آبان 90 20:47
سالگرد ازدواجتون مبارک.