سیده بارانسیده باران، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره

باران بهاری

بارانم ده ماهه شد

1390/11/11 23:00
نویسنده : نفیسه
1,625 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم

ده ماهه که تو فرشته ی کوچولو دنیامو متحول کردی انگاری با تو من هم دوباره متولد شدم.

         

       ده ماهگیت مبارک بارانم.

دختر گلم دوست داشتم بیشتر برات بنویسم ولی زیاد رو به راه نیستم .متاسفانه امشب خبر دار شدم مادر دوست عزیزم مرضیه به رحمت خدا رفتند .دلم گاهی از این دنیا میگیره چرا آدمهای نازنینی مثل  این مادر باید اینقدر زود از عزیزانش دل بکنه.

روحش شاد.

یادش بخیر چشم تو و آسمان عشق

          

                     با رفتنت  شکست دل اشک های من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

گناوه
12 بهمن 90 11:38
سلام باران جان . کاش به مامان جون میگفتی که ساحل گناوه اونقدر ها هم کثیف نبودا . یا بهش بگو شاید ما یه وقت شلوغ رفتیم که ساحلشو نتونسته بودن تمیز کنن .


آره شاید حق با شما باشه. ولی ما که هر دفعه امدیم ساحل همین جوری بود
مامان کوثری
13 بهمن 90 14:50
مبارکه دورقمی شدی
t
13 بهمن 90 15:41
تسلیت می گم مامان جون


ممنون تارا جان .شما عزیز مایی .چی شده از ما دلگیر شدی.؟؟
t
14 بهمن 90 16:25
سلام مامان مهربون!سلام باران جوون عزیزم من کی باشم که از شما دلگیر باشم مامانی شما بهترین دوست من هستید!ماشاالله باران هر روز خوشکل تر میشه!از طرف من ببوسینش!راستی اون جریان فعلا قطعی نیست ولی هر موقع شد شما و بابایی و باران جووون سوپر مهمون ها هستینا!دوستون دارم
فرزانه
14 بهمن 90 21:12
سلام ده ماههگی باران مبارک مادر دوستتون رو هم خدا رحمت کنه رسم دنیا همینه ....
t
14 بهمن 90 23:07
باران پاییزی
15 بهمن 90 11:12
سلام؛10ماهگیت مبارک باران جون؛ وبلاگتون خیلی قشنگه؛دخترتونم خوشگله ماشاا... ؛ انشاا... خدا تا ابد براتون حفظش کنه
زهره مامان آریان جون
17 بهمن 90 2:53
ده ماهگی باران جون مبارکه.
روح مادردوستتون هم انشالله شاد باشه.همیشه خوبترها زودتر میرن...


آره واقعا همین جوره که میگید.
t
18 بهمن 90 13:31
سلام بارانی سلام مامان مهربون! باران جونییییییییییییییییی اولین ولنتاینت پیش پیش مبارک!هدیه من به شما یه قلب عاشق!
گناوه
19 بهمن 90 19:58
باران کوچولو ، شاید الان ساحل گناوه بهتر شده باشه . آخه چند وقتیه به ابتکار شهردار جدید پنج شنبه ها عصر مردم جمع میشن و ساحل رو پاک میکنن . البته اگه مسافرا هم یه کم رعایت میکردن بهتر بود .


چه فکر خوبی کرده این شهردار محترم.راستی شما اهل گناوه هستید؟آدرس وبتون رو که نذاشتید.
عاشق باران
25 بهمن 90 16:15
نظرسنجی داریم باز هم.
تشریف بیارید.


الان میاییم خاله....
t
25 بهمن 90 23:13
بارانم ولتاینت مبارک!


ممنون ..........
ما (من و گاهی بابا)
26 بهمن 90 19:47
کاش ده ماهگی باران و قضیه مادر دوستتو توی ی پست نذاشته بودی
نمی دونم تبریک بگم یا تسلیت!!!؟


سلام متاسفانه هر دوی این اتفاق در یک روز افتاد .در هر صورت شما لطف کردید به ما سر زدید
بابا محسن
27 بهمن 90 8:35
سلام - بندر گناوه من چند بار اومدم البته آخرین بار هشت سال پیش ... نمیدونم الان بهتر شده یا نه ... یه چیزایی از اونجا خریدم که هنوزم دارمشون و همیشه منو یاد اونجا میندازه . خدا این مادر را رحمت کنه و به بچه هاش طول عمر با عزت بده